13.07.2014

Reorganizacja! ♡ Toaletka i kosmetyki

Hej ! :-) Dzisiaj pokażę Wam jak zmieniłam wygląd i organizację swojego kąta jakim jest toaletka wraz z kosmetykami. Stwierdziłam, że poprzedni "układ" zaczął mi zdecydowanie nie odpowiadać, ponieważ było tam za dużo tego wszystkiego ;) Także akcja minimalizacja czas start!


Tutaj efekt po ♥ Ale zacznijmy od początku... ;-)


Przed wyglądało to tak.. Co rzuca się w oczy od razu? Za dużo rzeczy :P Może nie tyle co za dużo rzeczy, ale ogólnie za dużo tam tego wszystkiego. Toaletka zagracona, a sama jest na tyle ładna moim zdaniem, że powinna być numerem 1. Po drugie lakiery już też zaczęły mnie męczyć, bo stwierdziłam, że mój pokój nie jest salonem manicure :D Po trzecie za dużo na półce po lewej koszyczków, pojemniczków, itp.. Przecież można to wszystko zorganizować inaczej :))


W trakcie.. Istny sajgon :D Po pierwsze czyszczenie całej toaletki. Do tego typu rzeczy świetnie sprawdza się zwykły Cif, a do bardziej zaawansowanych czarnych kresek, plamek, itp, dobrze sprawdza się zwykły lakiery do paznokci, wystarczy przetrzeć i wszystko schodzi w 2 s. 
Później organizowałam rzeczy i pozbyłam się niepotrzebnych. Następnie postanowiłam zrobić małe przemeblowanie i w rezultacie pozbyłam się ten półki pod oknem, a wszystkie kosmetyki pochowałam w tej białej szafce po prawej stronie. Nawet wszystkie koszyki zmieściły się tam idealnie :D


Efekt końcowy ♥ Ładniej? ładniej! :)) O wiele ładniej i lżej w pokoju :D


W szufladzie w toaletce mam kosmetyki, z których korzystam codziennie ;-) Są zawsze pod ręką. A ten organizer to nic innego jak plastik na sztućce do kuchni, który kupiłam w Ikea za 50 pensów :D Zmieścił się tam idealnie.


Kolorówka, z której korzystam rzadziej + lakiery znajduje się w 1 szufladzie..


..a reszta po którą sięgam często w pierwszej u góry, tak aby wszystko było łatwo dostępne. 


Pędzle ♥ pojemniki kupiłam w sklepie Hobbycraft.


Białe piankowe róże :)) moje ulubione kwiaty.


Koszyczek, świeca i napis dla ozdoby, lepsze rozwiązanie niż wystawa lakierów :D


I gotowe :)) ♥ Jak Wam się podoba? Kosztowało mnie to kilka godzin pracy, ale było warto. Jest biało, świeżo, przestronnie i dziewczęco. Uwielbiam :))

Póki są wakacje to skorzystajcie z tego czasu i zachęcam Was do dużej metamorfozy w swoim pokoju :) Poczujecie się o wiele lepiej, a i pokój na pewno na tym skorzysta :D 


Zapraszam na film jeśli chcecie zobaczyć co kupiłam do przyozdobienia + inne rzeczy do pokoju :)



Oraz na film z efektem końcowym :)


..do następnego ♥


10 komentarzy:

  1. Hej. Skad masz ten napis love, poluje na taki ale nie moge znalezc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda teraz naprawdę o wiele lepiej !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej :) sama też muszę zaplanować porządek, ponieważ już mnie zaczyna przytłaczać ilość wystawionych rzeczy na biurku/"toaletce" i ogólnie korzystając z wakacji muszę ogarnąć swój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Twoja toaletkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękną toaletkę :) I w dodatku z taborecikiem! Rewelacja! Fajnie to wszystko posegregowane, ja też wolę mieć kosmetyki zorganizowane, ale ja wykorzystuję do tego koszyczki z ikei i kuferki-kosmetyczki.

    Pozdrawiam!
    www.wyspainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy gdzieś już wspominałaś, skąd masz ta toaletkę? Czy to ikea? Mi również marzy się toaletka z prawdziwego zdarzenia ale to niestety jeszcze musi poczekać bo na razie miejsca brak :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://seeblueeye.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę dużo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !