29.07.2013

1.000 obserwatorów - DZIĘKUJE :))

Hej kochani ! :) Przez ostatni tydzień rzadko miałam czas na blogowanie.. Ale jakie było moje zaskoczenie, gdy dzisiaj w końcu usiadłam aby napisać nową notkę.. patrzę... a tu pojawiła się okrągła liczba obserwujących mojego bloga!!! Dziękuję Wam za 1.000 obserwatorów ♥



Pamiętam jak dzisiaj gdy 2 lata temu w maju założyłam bloga :-) Do głowy mi wtedy nie przyszło, że osiągnę taką ilość obserwatorów, że założę kanał na Youtube i że cała internetowa działalność przekształci się w moją ogromną pasję. Sama w sobie by taką nie była, gdyby oczywiście nie WY ! Tworzymy tą pasję razem, więc dziękuję Wam serdecznie za wszystkie wiadomości, emaile, komentarze, za to że jesteście

Jeśli chodzi o Youtube to tam wiadomo liczba subskrybujących kanał/y jest o wiele większa, więc tym bardziej cieszę się, że aż 1.000 osób regularnie wchodzi na mojego bloga - no przynajmniej ma go w subskrybcjach, więc wnioskuję, że lubi ;DD



♥♥♥

Dla nowych osób, które nie wiedzą gdzie jeszcze można mnie znaleźć i oglądać, to podaje linki :))


Dziękuje 

9 komentarzy:

  1. najpierw oglądałam Ciebie na YT a potem zobaczyłam, ze masz bloga i teraz go przeglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kochana :) Nie dziwnie się,że tyle osób cię subskrybuje i obserwuje <3

    Mam nadzieje,że mi kiedyś też przypadnie taka okrągła liczba :)
    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) I oczywiście życzę kolejnych tysiąców :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Należy Ci się! Jesteś dla mnie jedną z tych najlepszych a przede wszystkim dojrzalszych blogerek, które potrafią zaciekawić czytelnika i na yt oglądacza :D
    Gratuluję <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !