14.04.2013

Zabawne, wiosenno-pastelowe paznokcie

Hej kochani ! :) Dzisiaj przychodzę z propozycją bardzo zabawnych i prostych w wykonaniu kolorowych paznokci. Wzorek ma być przede wszystkim zabawny, a dla lubiących takie 'coś' na paznokciach, może być również noszony na co dzień :) Otóż potrzebujemy tylko kilka odcieni pastelowych lakierów i w sumie tyle ;-)


Ja wybrałam kolejno od lewej: La. Colors - Summertime, La. Colors - Lightning, Kiko - 389, Rimmel, I love lasting, 704 Sweet sugar, La. Colors - Frech White.
Potrzebna również będzie nowa gąbka do mycia naczyń, z której wytniemy 4 małe spiczaste kawałki.

Tak więc najpierw malujemy nasze paznokcie na biało. Będzie to nasza baza.


Następnie nakładamy pędzelkiem lakier na kawałek gąbki i odciskamy ją jakkolwiek na paznokciach :) Ma być ogólnie 'byle jak'. Oczywiście skórki zostaną zapaćkane, ale nie ma się co przejmować, na końcu je oczyścimy ;-)


Tak samo kolejno robimy z resztą lakierów..


 i ostatni..


No i już prawie koniec :)


Następnie patyczkiem nasączonym w zmywaczu czyścimy skórki i malujemy paznokcie top coatem. Po 1 lakier będzie utrzymywał się dłużej, paznokcie będą pięknie błyszczały i nasze kolory ulegną delikatnemu zmieszaniu.

No i gotowe :) (efekt powyżej)


Niestety ja nie czuję się na co dzień dobrze w takich wzorach ;-) Może jakbym leżała na plaży i miała 2 tygodniowe wakacje... to co innego.. :D
Także nałożylam na paznokcie coś bardziej w moim stylu i coś w czym o niebo lepiej się czuję :)

A Wy jaki macie stosunek do takich paznokci? Podobał Wam się wzorek? Lubicie jednokolorowe czy szalejecie? :)


15 komentarzy:

  1. Ja jednak wole chyba na co dzień jednolite kolory;) Ale pomysł fajny ;))

    zapraszam do mnie;))

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobał mi się pomysł, wypróbuję, jak już słońce będzie grzać;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam różnego rodzaju wzorki. Niestety nie potrafię ich sobie sama robić

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama słodycz ale chyba lenistwo bierze górę :) Za dużo roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwariowane, ale do przyjęcia :)
    Może kiedyś się pokusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez kilka razy robilam takie ombre na pazurkach
    bardzo podbal mi sie Twoj filmic z tagiem kocham wiosne
    wiec odpwiedzialam na niego u siebie na blogu
    wiec zapraszam :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorek super ;) A ten drugi kolorek przepiękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny wzorek widziałam podobny sposób, tyle że na zwykłą folię zamiast gąbeczek :D końcowy kolor mega:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Napracowałaś się, wyglądają bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądają te 'naciapane' jednak zgadzam się z Tobą i również wolę jednolity ładny kolor :) Szczególnie ten piękny niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier Ados, jest świetny, ale zafarbował mi paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !