20.08.2012

SIGMA brushes - review

Hej kochani ! :) Dzisiaj recenzja pędzli Sigma. Kupiłam je na początku roku, więc już nadszedł ten czas, żeby co nieco na ich temat powiedzieć.


Kupiłam je na stronie producenta http://www.sigmabeauty.com. Kosztują 109 $, ja za nie zapłaciłam £ 130 łącznie z przesyłką. Nie jest to mała cena, lecz biorąc pod uwagę fakt, że dostajemy aż 12 pędzli (+ dostałam 1 gratis), mają mi posłużyć na lata oraz, że są porównywalne z pędzlami firmy MAC to myślę, że to bardzo dobra inwestycja.


Zalet tych pędzli jest mnóstwo. Są miękkie, dobrze zrobione, nie ma mowy o wypadających włosach czy rozwalających się trzonkach. Doskonale się myją w delikatnym szamponie i schną bardzo krótko. Sam ich wygląd jest po prostu przesłodki :D Jestem z nich bardzo zadowolona i każdej z Was je gorąco polecam, jeśli zależy Wam na dobrym zestawie zawierającym komplet pędzli do makijażu twarzy jak i oczu :)


Dla bardziej zainteresowanych więcej na ich temat w świeżutkim jeszcze video ;)

Macie te pędzle? Jesteście z nich zadowolone? Czy może planujcie zakup?

13 komentarzy:

  1. Troszkę dużo kosztują, ale jeśli jednak cena jest adekwatna do jakości to chyba warto zainwestować. opakowanie tych pędzli jest takie pozytywnie różowe, że nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie Cie ogladac, ale za malo szczegołów
    dotyczacych funkcjonalnosci pedzli, to ze ladnie wygladaja sa slodkie itd to nie to czego ja szukam w pedzlach , one maja działaś , ale jako ze to pierwsza recenzja mozna wybaczyc, jednak sie do nich nie przekonalalam bo malo sie dowiedzialam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mogę napisać Kochana, zmieniłaś jakieś kosmetyki dot pięlęgnacji wlosow ?
    bo masz mega lsniace i ladne
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnią mi się po nocach. Ciągle się nad nimi zastanawiam, bo poznałam wiele różnych opinii. Chociaż większość jest na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już chyba ze cztery razy odkładałam pieniądze na te pędzle, a w końcu i tak przeznaczałam je na co innego... Chyba jednak nie są mi aż tak niezbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na pedzle Polskich producentow takich jak Hakuro, Maestro i Kolzowski. Uzywam od roku czasu, swietnie sie piora, nie gubia wlosia. Za cene takiego zestawu sigmy ja mam 6 pelnych zestawow do wykonania makijazu przez 6 dni. Wiem ze pedzle Sigma ciesza sie dobra renoma ale po co wydawac krocie jezeli Polskie marki tez sa dobre. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te pędzle, nie pogardziłabym nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog, zdjęcia no i w ogóle urzekły mnie kolczyki :>

    http://umakemehappier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !