2.05.2012

* 1000 subscription on youtube ! Giveaway :)

Hej kochani ! :) Z racji tego, że już 1000 widzów ma ochotę mnie oglądać na moim kanale na youtube dlatego postanowiłam zrobić małe rozdanie :) Do wygrania pędzle zestaw pędzli EcoTools ! Filmik na temat rozdania:


Co wystarczy zrobić żeby je otrzymać? ;)
1. Musisz być moim widzem tzn. musisz zasubskrybować mój kanał na youtube KLIK
2. Pod filmikiem o rozdaniu KLIK zamieść komentarz a w nim odpowiedz na pytanie: "Jaki z filmików zamieszczonych do tej pory na moim kanale spodobał Ci się najbardziej i dlaczego?"

- osobę wylosuję za pomocą: http://www.random.org/
- wyniki podam w czwartek za tydzień, losowanie trwa do środy 09.05.12 do północy
- wyniki będą i na blogu i na kanale
- wypisze wszystkie ponumerowane nicki na blogu (zaczynając od 1 komentarza który bierze udział w losowaniu) i zamieszczę screen z wylosowanym numerem
- napiszę do zwycięzcy wiadomość prywatną z prośbą o adres poprzez youtube
- pędzle wysyłam jak najszybciej priorytetem

Powodzenia ! :) 

READ IN ENGLISH 

4 komentarze:

  1. Zgłosiłam się do konkursu :) Tutaj jestem planet_hell_ [Planet Hell], zaś na yt 'xplanethell' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się. :)
    You Tube: MrsCatheleen
    cathe.elen@gmail.com
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wzięłam udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju, jak mi wstyd. Obserwuję Twojego bloga od dawna, a nie zauważyłam zupełnie, że prowadzisz kanał na YT!!! Oj... No to muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !