28.03.2012

Urban Decay, Eyeshadow Primer Potion

Hej kochani ! :) Dzisiaj mam dla Was recenzję mojej ulubionej bazy pod cienie. Jest nią baza z Urban Decay. Po przetestowaniu wielu baz, po wielu rozczarowaniach, mam nareszcie bazę, z której jestem zadowolona :) Ostatnio bardziej zaprzyjaźniłam się z różnego rodzaju cieniami do powiek, więc dobra baza przy moich opadających powiekach to absolutny must have !


Była to kolejna baza którą testowałam i miałam nadzieję przy jej zakupie, że wreszcie się nie zawiodę. Kupiłam ją kilka miesięcy temu na ebay i kosztowała około £ 12.00, ma 10 ml. I muszę przyznać, że jest moją ulubioną bazą, spisuje się świetnie, używam jej teraz zawsze gdy nakładam cienie. 

Zalety:
  • cienie nałożone na mojej metodzie (podkład, puder, baza, duraline z inglota i cienie) trzymają się cały dzień
  • szybko wysycha
  • bezzapachowa
  • wydajna
  • po nałożeniu staje się niewidoczna
  • ładne opakowanie i fajny aplikator :)
  • cena moim zdaniem adekwatna 

Jest jedna rzecz o której trzeba pamiętać.. Musimy poczekać kilka minut, aby baza dobrze wyschła, wtedy mamy 99,9 % gwarancję, że cienie się nie zrolują :) W zeszły weekend nawet "niechcący" zrobiłam test. Mianowicie na jednej powiece baza wysychała dłużej, bo drugie oko w tym czasie malowałam i efekt był taki, że na tej powiece co baza wysychała dłużej cienie trzymały się 10 godz. bez żadnego naruszenia a na tym drugim już były bardzo zrolowane. Także pozytywne zaskoczenie, wiem teraz że muszę odczekać i mam zagwarantowany nienaruszony makijaż oczu :) Ciekawi mnie tylko na ile mi ta baza wystarczy.. Czytałam, że mnóstwo produktu zostaje w środku i trzeba tą bazę przeciąć żeby jeszcze te "resztki" zużyć, cóż zobaczymy.

Jeśli chcecie zobaczyć inne moje bazy, lub chcecie dowiedzieć się jaki podkład czy puder używam przy nakładaniu bazy to przypominam o filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=kLXEJooRzU0

Macie tę bazę? A może jednak lubicie tą z Artdeco? :) Ja pozostanę wierna tej i jeśli mi się skończy to kupię następne opakowanie. 

10 komentarzy:

  1. iii w dodatku pieknie wyglada ;) mkusze zakupic wlasnie jakas baze pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam UDPP i zdecydowanie wolę Artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! ja mam te baze.Jestem z niej zadowolona tym bardziej ze na przecenie kupilam cala paletke cieni razem z kredka i wlasnie ta baza.Zaplacilam 18 f za ten komplecik takze jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię bazy z Artdeco. Teraz używam z Lumene i jestem całkiem zadowolona. Cudów nie ma, ale jest ok. Może na tę z UD zdecyduję się w przyszłości, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam specjalistycznej bazy pod cienie, stosuje na powieki fluid ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez ja mam i uwielbiam. Moj numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo musiałabym go wypróbować, właśnie szukałam jakiejś bazy ale nie wiem, która jest dobra:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tej bazy ale właśnie słyszałam pozytywne opinie na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest az tak troche anwet przerazajace ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !